jueves, 19 de abril de 2007

INTERCAMBIO DE MERCEDES.

Atención, me ha llegado ya el aviso para ir a buscar mi intercambio de punto de libro que organizo Mercedes en su blog http://mercedesinspain.blogspot.com/ , se trataba de hacer un punto de libro y enviarlo a una dirección que nos decía Mercedes de otra chica que también se apunto al intercambio, ha sido muy divertido, mañana iré a buscarlo a correos ya os lo enseñare! que nervios!!!!!!!!!! creo que por lo que pone en la hoja de correos es una chica de Calafell! Hay alguien blogger de Calafell???????????????????

7 comentarios:

Belén dijo...

JEJEJE Felicitats, jo ja tinc el meu a les mans i es preciós :) tinc moltes ganes de possar les fotos al blog perque tothom el pugui veure.

Belén

Unknown dijo...

si porfa posa las fotos aviam com es!!!!!!

Belén dijo...

no les podem possar fins el dia 23 així que encara queda una miqueta

Unknown dijo...

doncs yo avui he anat a recollir el meu, i sorpresa! es molt macu, aviam si tinc un moment i el posu, a mes es de una peli que me agrada molt, se´l ha currat molt, i SORPRESA, me ha enviat unas telitas molt maques, que contenta estic!

Carol dijo...

Que bé que ja ho tinguis!!! Marxo demà i no torno fins dimecres i em fa molta ràbia no poder veure tots els marcapàgines el 23 en els vostres blogs. Jo encara no he rebut el meu.

GLÒRIA dijo...

Quina sort!!!
Jo no he rebut res, de moment...A veure si hi sóc a temps i el rebo dilluns!

mitas dijo...

Me alegro de que te haya gustado y te haya llegado tan pronto, en correos me dijeron que no llegaria hasta el dia 23.
El mio tambien me ha llegado y me ha gustado mucho, el lunes lo pondre en el blog